Inzet influencers voor bekendheid Midden-Limburg

In 2021 heeft Marketing Limburg samen met Visit Zuid Limburg meegedaan met Nederland heeft alles. Hiermee is een groot bereik gehaald van circa 2-3 miljoen mensen. Nu is een projectvoorstel geschreven t.b.v. de invulling 2022.

Voor deze campagne zijn twee bekende Nederlanders ingezet, namelijk Bas Smit en Nicolette van Dam. Het doel van deze campagne is de Nederlander te inspireren over wat ons eigen land allemaal te beiden heeft en dan vooral de onbekende plekken. Hun volgers zijn vooral de plezier- en harmoniezoeker. Deze twee doelgroepen zijn opgenomen in de regionale visie voor recreatie en toerisme ‘Verbinden, Vertellen en Verrijken’. Voor 2022 gaan de verschillende partners een soortgelijke campagne opzetten. Deze keer wordt er gekozen voor activeren. De aandacht ligt dan op speciale wandel-/fiets-/boot-/trein- en misschien zelfs wel auto-routes langs de mooiste plekken van Nederland.

Gerelateerd nieuws

Thumb_Ruud Koppens_ETF-web
Regio Deal kan aantrekken (technisch) personeel versnellen
Thumb-Ton-Hagelstein_web
Keyport, sterke partner in aanvraag Regio Deal!
Sfeerbeeldregio-variant-web
Samenwerking Rijk en regio in Regio deals!